Cześć zapraszamy do sekcji często zadawanych pytań (FAQ) naszego sklepu! Cieszymy się, że jesteś zainteresowany/a naszymi produktami i chcemy zapewnić Ci pełną informację na temat naszej oferty. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów, dostaw, zwrotów i innych istotnych kwestii. Jeśli masz dodatkowe pytania, nie wahaj się skontaktować z naszym zespołem obsługi klienta. Dziękujemy za zainteresowanie naszym sklepem i życzymy udanych zakupów!
InPost – Paczkomaty Cena za tą formę dostawy to 9,99 zł. W zamówieniach w których wartość produktów przekracza 95 zł dostawa paczkomatem jest BEZPŁATNA. InPost – Kurier Cena za tą formę dostawy to 20,00 zł. W zamówieniach w których wartość produktów przekracza 260 zł dostawa kurierska jest BEZPŁATNA.
Oczywiście, każdy produkt z naszego sklepu ma swój indywidualny opis. Każda strona produktu zawiera informację na temat materiału z jakiego wykonano biżuterię, wagi, wymiarów itp. Każdy z przekazywanych przez nas parametrów produktu został przez nas osobiście sprawdzony.
Oczywiście, że tak. Korzystamy z licencjonowanego operatora płatności jakim jest PayU. Każda płatność jest szyfrowana, a nasza strona korzysta z certyfikatu bezpieczeństwa SSL, co dodatkowo chroni wszystkie działania jakie są dokonywane w naszym sklepie.
Zapraszamy do kontaktu poprzez nasz adres mailowy: kontakt@frywiak.pl lub poprzez nasz telefon 793-388-769. Nasi pracownicy są do Państwa dyspozycji w godzinach 9:00 do 17:00.
Oczywiście, że tak. Nasze ceny aktualizujemy na bieżąco dlatego są one zawsze aktualne. Są one również ostateczne chyba, że w danym czasie prowadzimy akcję promocyjną.